close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מכונות אריזה- כל מה שצריך לדעת

מערכת שורשיב כסליו, תשעט20/11/2018

כיום, ישנן שתי אפשרויות עיקריות לפתרונות אריזה באיכות גבוהה – רכישת מכונת אריזה לעסק או אריזה מקצועית במיקור חוץ

תגיות:
בעלי עסקים ומפעלים רבים זקוקים לפתרונות אריזה מתקדמים, בהתאם לסוג המוצרים שיש לארוז ובהתאמה לצורכי המיתוג של העסק. כיום, ישנן שתי אפשרויות עיקריות לפתרונות אריזה באיכות גבוהה – רכישת מכונת אריזה לעסק או אריזה מקצועית במיקור חוץ. כאשר מעוניינים לארוז את המוצרים בעסק ויש צידוק כלכלי לרכישת מכונת אריזה מתקדמת, חשוב לפנות לחברה המתמחה בפתרונות אריזה ועיטוף כדי לקבל ייעוץ מקצועי, ועל מנת לבחור במכונת האריזה המתאימה ביותר לצורכי העסק ומאפייניו.

אריזה בבית העסק או במיקור חוץ?
בהתאם לתדירות השימוש במכונת האריזה היזם יכול לקבל החלטה שקולה ועניינית האם לרכוש מכונה לאריזת המוצרים או לבחור במיקור חוץ לאריזה על ידי חברה המתמחה בכך. אם העסק מייצר מוצרים המחייבים אריזה איכותית בתדירות גבוהה, כדאי להשקיע במכונה מתקדמת, אך אם העסק זקוק לאריזה רק אחת לתקופה, כדאי לשקול אריזה על ידי חברה חיצונית.

עלויות רכישה ותפעול
לאחר שמקבלים החלטה לרכוש מכונת אריזה לעסק חשוב לדעת כי מעבר לעלות המכונה ישנן עלויות נלוות שחשוב לשים לב אליהן, מאחר ומחיר האריזה נכלל במחיר הסופי של המוצר. לכן, מעבר לעלות המכונה יש עלויות נוספות כגון:
• עלות החשמל להפעלת המכונה.
• הכשרת והעסקת כוח אדם מיומן לתפעול המכונה.
• עלויות תחזוקה שוטפת ותיקונים.
• עלות קבלת הכשר למכונת האריזה – בהתאם לצורך וסוג המוצרים.
• עלות מוצרי אריזה למכונה.

כמו כן, חשוב לזכור כי התקנת מכונת אריזה חדשה בבית העסק מחייבת היערכות מוקדמת. יש להכין שטח פנוי במפעל או במחסן, לדאוג לתשתיות הנדרשות כמו חשמל, לשלוח עובדים להדרכה מקצועית כדי ללמוד כיצד לתפעל את המכונה המתקדמת, ויש גם עלויות ביטוח ואישורים שונים.

איזה מכונה מתאימה לעסק שלך?
תחום האריזה הולך ומתקדם במהירות, יש פתרונות טכנולוגיים חדשניים לאריזת מוצרים שונים. כדאי לדעת כי יש מגוון סוגים של מכונות אריזה, המכונות הפופולריות ביותר הן:
• מכונת אריזה פלופלאק – מכונה מתקדמת לאריזת כמות גדולה של מוצרים, המכונה בעלת הספק עבודה גבוה ומתאימה למגוון שימושים.
• מכונת אריזה שרינק – מכונה לאריזה מהירה בטכנולוגיית שרינק, לאריזה איכותית, חסכונית ויעילה בעלויות משתלמות. אריזת שרינק מציעה נראות גבוהה של המוצר.
• מכונה לאריזה אופקית או אנכית – דגמים מתקדמים ומהירים במיוחד לאריזה אנכית או אופקית, באופן אוטומטי וללא מגע יד אדם.
• מכונה אריזה ולעיטוף משטחים – מכונת אריזה איכותית ויעילה לאריזת משטחים העמוסים במוצרים שונים.

נראות גבוהה ומיתוג המוצר הארוז
כל היצרנים מעוניינים להוזיל את עלויות האריזה, אך הם זקוקים גם לפתרון מקצועי המבטיח נראות גבוהה של המוצר. לכן, כאשר רוכשים מכונות אריזה חשוב לבדוק האם ניתן למתג את האריזה, למשל הדבקת תוויות או מדבקות, הדפסה ישירה על האריזה וכדומה. כמו כן, יש לוודא כי חומרי האריזה מתאימים לסוג המוצר ולתקנות המחייבות, למשל כאשר אורזים מזון טרי, תוצרת חקלאית ועוד.
לפרטים נוספים אודות מכונות אריזה כנסו לכאן - https://packo.co.il

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה